PŠ DREŽNICA:

1.razred:

MATEMATIKA

PONEDELJEK, 6.4.: REŠUJEM PROBLEME

DZ STR. 63

PROSI STARŠE ZA POMOČ PRI DIDAKTIČNI IGRI. NAVODILA PREBERI V DZ ZADAJ (STR. 123). IGRO PRILAGODI NA ZMOŽNOSTI, KI JIH IMAŠ DOMA. ČE NIMAŠ KART, NAPIŠI ŠTEVILA OD 1 – 10 NA KARTONČKE. Z IGRO BOŠ POVADIL ODŠTEVANJE.

KO KONČAŠ IGRO, VZAMEŠ ŠE ZVEZEK S KVADRATKI IN VANJ PREPIŠEŠ RAČUNE, KI SO V PRILOGI SPODAJ. PAZI NA PRAVILEN ZAPIS ŠTEVIL. RAČUNE IZRAČUNAJ. IZDELEK NAJ TI STARŠI FOTOGRAFIRAJO IN POŠLJEJO NA MOJO E POŠTO, DA BOM VIDELA, KAKO TI GRE. (martina.rakuscek@os-kobarid.si)

UL – RAČUNI: računi

SREDA, 8.4.: ZAMENJAM ŠTEVILI

DZ STR. 64

OGLEJ SI SLIKO PRI NALOGI 1. KAKO STA FANTEK IN PUNČKA SEŠTEVALA RIBICE? PUNČKA JE SEŠTELA RDEČE RIBE PLUS MODRE. FANTEK PA OBRATNO – MODRE PLUS RDEČE. ALI STA PRIŠLA DO ENAKEGA REZULTATA? DA. ZAPOMNI SI: PRI SEŠTEVANJU SE REZULTAT (VSOTA) NE SPREMENI, ČE ZAMENJAMO VRSTNI RED SEŠTEVANCEV. VRSTNI RED SEŠTEVANJA NI POMEMBEN, SAJ NE VPLIVA NA REZULTAT.

SEDAJ, KO TO VEŠ, REŠI NALOGO 2. ENKRAT ZAČNI SEŠTEVATI PRI MUCAH, DRUGIČ PRI ŽIRAFAH. PRITI MORAŠ DO ENAKEGA REZULTATA.

IN ŠE ZAPIS V ZVEZEK. NARISAL BOŠ ZGODBICO IN NAPISAL RAČUN: POSPRAVITI MORAM PET BALONOV IN ŠTIRI OBROČE. KOLIKO IGRAČ MORAM POSPRAVITI? IN OBRNI: POSPRAVITI MORAM  ŠTIRI OBROČE IN PET BALONOV. KOLIKO IGRAČ MORAM POSPRAVITI? NARIŠI ZGODBI IN NAPIŠI RAČUNA. POGLEJ TUKAJ: zamenjam števili

ČETRTEK, 9.4.: ZAMENJAM ŠTEVILI

SEDAJ VEŠ, DA VRSTNI RED SEŠTEVANJA NI POMEMBEN IN NE VPLIVA NA REZULTAT. PONAVADI IZBEREMO TISTI VRSTNI RED SEŠTEVANJA, KI JE ENOSTAVNEJŠI. PRIMER: SEŠTETI MORAM ŠTEVILI 6 IN 1. LAŽJE JE ŠTEVILU 6 DODATI 1, KOT PA ŠTEVILU 1 DODATI 6.

REŠI: DZ 65, 66

NAMIGI: ČIM BOLJ SPRETNO – SEŠTEVAJ TAKO KOT JE BOLJ ENOSTAVNO, PRI IZZIVU PA DAJ NA MIZO 9 BARVIC IN JIH RAZPOREJAJ NA DVA KUPČKA (1 – 8, 2 – 7…)

PETEK, 10.4.: ZAMENJAM ŠTEVILI

REŠI: DZ STR. 67

 

SLOVENŠČINA

PONEDELJEK, 6.4.DOMA (JEZIK)

NAVODILA DOBIŠ TUKAJ: UL – DOMA

TOREK, 7.4.: Mojca Pokrajculja – branje s pomočjo sličic

Berilo stran: 90, 91, 92, 93

Pravljico o Mojci Pokrajculji že poznaš, saj veš tista Mojca, ki je med pometanjem dobila krajcarček. Če si pozabil kaj je krajcarček, naj ti povem, da je to en kovanec, za katerega lahko kupiš piskček, ki mu mi rečemo kar lonček. S starši se dogovori, kako se boste lotili branja. Ti sodeluj pri branju s sličicami in se pogovori ob vprašanjih. Pod pravljico je tudi kar nekaj namigov, kaj bi se lahko igrali ob pravljici. Preberite in izberite, predvsem pa uživajte. Ustvarjalnost ne pozna meja. Preberite še zaključek odlomka in se pogovorite.

SREDA, 8.4.: VADIMO B

SPOMNI SE ČIM VEČ BESED NA B: BALON, BOBEN, BANANA, BALKON… SPOMNI SE TUDI BESED, KI SE KONČAJO NA B: GOLOB, GALEB… IN ŠE BESED, KI IMAJO B V SREDINI BESEDE: GOBA, RIBA, ROBOT…

TUKAJ SI OGLEJ MOJ ZAPIS ČRKE B: črka B

NAPIŠI ČRKO B S PRSTOM PO ZRAKU (OD ZGORAJ NAVZDOL), S PRSTOM PO MIZI IN NEKOMU PO HRBTU.

VZEMI MAPO S ČRKAMI IN POVADI B TER NARIŠI NEKAJ NA B (ČRKO G PUSTIMO ZA DRUGIČ). ZAČNI PRI PIKICI, PIŠI NATANČNO, MED ČRKAMI DELAJ PRESLEDKE, SVINČNIK DRŽI PRAVILNO. ALI TUDI SEDIŠ PRAVILNO?

VZEMI ŠE BRANJE JE IGRANJE , ODPRI STR. 43 IN BERI.

ČETRTEK, 9.4.: PISANJE IN BRANJE NI VEČ TEŽAVA

VZEMI BRANJE JE IGRANJE , STR. 47 (B)

PREBERI STRAN, REŠI PO NAVODILU, ENO ZGODBO PA PREPIŠI V ZVEZEK. NASLOV NAPIŠI PREPIS. PIŠI ČEZ DVE VRSTICI, PAZI NA PRESLEDKE IN SPUŠČAJ VRSTICO. OŠILI SVINČNIK. KO KONČAŠ, NAJ TI STARŠI FOTOGRAFIRAJO PREPIS IN MI GA POŠLJEJO NA E POŠTO (Martina).

PETEK, 10.4.: IGRAMO SE Z BESEDAMI

BRANJE JE IGRANJE, STR. 44 – REŠI IN STR. 45 – BERI

 

SPOZNAVANJE OKOLJA

PONEDELJEK IN TOREKŠE VEČ O PREDMETIH IN SNOVEH

INTERAKTIVNI SAMOSTOJNI DELOVNI ZVEZEK ZA SPO (www.ucimte.com >osnovna šola>spoznavanje okolja>1. razred> INTERAKTIVNI SAMOSTOJNI DELOVNI ZVEZEK ZA SPO V 1. RAZREDU OŠ – DOTIK OKOLJA1 )

str. 23–25 IN  58-60  (PAZI, DA KLIKNEŠ PRAVI DZ (ne tisti v dveh delih in ne učbenik))

REŠUJ NALOGE NA STR. 23, 24, 25 IN PONAVLJAJ ZNANJE O PREDMETIH IN SNOVEH. REŠUJ TUDI NALOGE NA STR. 58,59,60. RAZMIŠLJAJ O TEM, KAJ SE ZGODI, ČE RAZLIČNE SNOVI PRELIVAMO OZ. MEŠAMO. PO NAVODILIH ZMEŠAJ TEKOČINO Z VODO. ALI LAHKO VSE SNOVI SPET LOČIMO, KO JIH ZMEŠAMO? KATERE SNOVI LAHKO LOČIMO IN KATERE NE? ALI LAHKO LOČIMO SESTAVINE, KO ZAMESIMO KRUH?

 

LIKOVNA UMETNOST: (Nalogo lahko opraviš katerikoli dan v tem tednu.)

RISANJE/SLIKANJE: PIRHI PRI NAS DOMA

BLIŽAJO SE VELIKONOČNI PRAZNIKI, ZATO JE TVOJA DANAŠNJA LIKOVNA NALOGA PRAKTIČNA. KO BOSTE V DNEH PRED VELIKO NOČJO DOMA BARVALI VELIKONOČNA JAJCA (PIRHE OZ. PISANICE), PRI TEM AKTIVNO SODELUJ. DELAJ V POLJUBNI TEHNIKI, KOT SE BOSTE DOMA ZMENILI. FOTOGRAFIJO IZDELKA POŠLJI UČITELJICI MARTINI NA ELEKTRONSKO POŠTO, OBJAVILI JIH BOMO NA SPLETNI STRANI ŠOLE.      (martina.rakuscek@os-kobarid.si)

 

GLASBENA UMETNOST

SREDA, 8.4. IN PETEK, 10.4.: POSLUŠAMO GLASBO O POMLADI

CICINDON STR. 26,27

Posnetek: www.ucim.te> osnovna šola> 2. razred>glasbena umetnost<učbenik> adobe flash>dovoli CINCINDON2

Poslušaj glasbo na zvočnem posnetku, klikni na puščico v krogcu na strani 27.

Sreda: Poslušaj glasbo. Najprej samo poslušaj, ob drugem poslušanju pa postani baletka in se gibaj ob glasbi. Razmisli in ugotovi, kdaj je glasba počasna, kdaj hitra in kdaj glasna in tiha.

Petek: Ponovno poslušaj glasbo. Na strani 26 upodobi – nariši vzdušje pomladi; ptičke, ki gnezdijo in žgolijo, cvetlice, zelene travnike in hribe… Da bomo vedeli, da se vse prebuja uporabi živahne barve.

Glasbo je napisal italijanski skladatelj ANTONIO VIVALDI. Poslušali smo že njegovo glasbo o zimi.

Ob zaključku vsake ure poslušaj še katero pesmico po tvojem izboru.

 

ŠPORT

RAVNOTEŽNOSTNE NALOGE, VAJE ZA RAZVIJANJE RAVNOTEŽJA

NAVODILA ZA PONEDELJEK, SREDO IN ČETRTEK: VAJE ZA RAVNOTEŽJE

 

OTROŠKI PEVSKI ZBOR

TOREK, 7.4. in ČETRTEK, 9.4.: Na planincah luštno biti

Poslušaj pesem na spodnji povezavi, pripevaj in si besedilo skušaj zapomniti. Besedilo najdeš tudi v CINCINDONU na strani 40 ali spodaj na učnem listu.

Pastirica kravce pase: https://www.youtube.com/watch?v=fz0YLZikgy4

Besedilo: Na planincah luštno biti

 

2.razred:

MATEMATIKA

PONEDELJEK, 6.4.: PO KORAKIH DO 100

Nande str.: 47 reši, piši s pisanimi črkami

SREDA, 8.4.: Računam z deseticami

Nande str.: 48, 49

ČETRTEK, 9.4.: Rešujem probleme

DZ str. 31, 32

Dobro si oglej, kaj prodaja branjevka na svoji stojnici. Koliko ima zabojev jabolk in koliko hrušk?

Beri natančno, naloge na strani 31 so povezane med seboj.

PETEK, 10.4.: Rešujem probleme

Nande str.: 50

 

SLOVENŠČINA

PONEDELJEK, 6.4.: Vaje v branju in pisanju – preverjanje

Vaje: str. 7 – beri glasno in gladko, nato prepiši. Vsebini dodaj tudi naslov in vse prepiši v zvezek. Prepis fotografiraj in pošlji (pametni telefon, Whats App, scan) učiteljici. Na listu imaš še pet vrstic, ki čakajo, da napišeš čim več imen oseb ali krajev. Uporabi veliko začetnico.

TOREK, 7.4.: BOŠ BRAL KNJIGO Z MANO?

Berilo str.:  120, 121, 122

Razgovor: Kaj vse beremo, kaj nam branje pomeni (druženje, zabava, sprostitev,…), smo veseli, ko nam kdo glasno bere, kako se počutimo…

Prosi starše, da ti preberejo zgodbico o Tončku in se pogovori ob vprašanjih pod berilom.

Poišči doma vse knjige, ki si jih že prebral ali poslušal, tudi slikanice. Pomisli katera ti je najbolj všeč, kdo ti jo je prebral, kdo ti jo je kupil ipd.

Preberi zgodbico tudi sam in jo vpiši v dnevnik branja. Morda jo lahko posluša sestrica ali bratec. V črtani zvezek napiši naslov zgodbice, spodaj pa nariši naslovnice treh tvojih najljubših knjig.

SREDA, 8.4.: 2 URI

  1. Restavracija hlev

DZ str.: 72

Krava si omislila prav poseben kravji jedilnik. Preberi vse kar ponujajo v restavraciji Hlev in nekaj jedi prepiši s pisanimi črkami. Pomisli, kaj bi  ponujali v restavraciji Kokošnjak.

  1. Vaje v branju: Glasno branje

Vaje  str.:10

MATEJ in PETER sta si zamislila, da sta zvončka. Preberi, kaj pripoveduje prvi in kaj drugi zvonček. Beri glasno in razločno. Pri piki se ustavi in s z glasom »usedi«. Z rumeno barvico pobarvaj kar je zaklicala Maja in kaj si je rekel drugi zvonček. Ko bodo rekli starši, da si dovolj tekoče prebral-a, v vsak zvonček nariši kar ti sporočata (deklico Majo, čebelico, sonce…), spodaj pa zamenjaj seštevanca in pobarvaj zvončke.

ČETRTEK, 9.4. IN PETEK, 10.4.: Goska teče preko Save

 DZ (goska) str. 74, 75, 76, 77

Preberi najprej potihoma, nato glasno.  Natančno beri kar ti naročajo naloge. Odgovarjaj v celih povedih (Goska teče preko Save. Novico je sporočila goska…). Piši s pisanimi črkami. Povedi začni z veliko začetnico.  Upam, ti bo uspelo rešiti tudi rebus, najprej nad sličico napiši besedo, nato prečrtaj označene črke. Podobne rebuse smo že reševali.

 

SPOZNAVANJE OKOLJA

PONEDELJEK IN TOREKZmešamo in ločimo

Učbenik: str.: 52, 53, 54, 55

Ob nalogah in slikah razmisli, odgovori in se pogovori ter kar se da tudi poizkusi (če nimaš ustreznih sestavin si pomagaj z drugimi). Beri glasno, da bodo slišali tudi starši. V tem tednu boste gotovo kaj dobrega spekli, sodeluj pri pripravi testa. Prosi mamo, da spečeš svoj kruh ali katero drugo pecivo.

Pri dejavnosti, ki ti jih je pripravila mravljica pazi, da zmešaš samo dve sestavini, da jih boš lažje ločeval – a.

Da ne pozabiš, preberi kar ti naroča sovica, nariši miselni vzorec in na koncu še ponovi.

Obkroži rdeče in modre besede in jih ustrezno poveži (iz rdečih potegni črte v modre).

ZMEŠAMO IN LOČIMO

Z VODO      Z MAGNETOM     Z MREŽAMI           modre

LOČEVANJE ZMESI                                        rdeče

S PREBIRANJEM          SPIHANJEM                       modre

 

TUJ JEZIK ANGLEŠČINA

Monday, 6.4.2020

Good morning! Thank you za vsa vaša elektronska pisma! Zelo se vesela vsakega vašega odziva na naše novo šolanje 🙂 Če pa se še niste opogumili, vas vabim, da mi v tem tednu pošljete vaše dosedanje zapise v zvezek, da vam jih lahko pregledam in vam odpišem kako vam gre. Saj vem, da vam gre odlično, ampak nam učiteljicam zelo manjkate, zato vas vsaj na ta način malo slišimo 🙂

So bile vaše fruit salads dobre prejšnji teden? Yummy? Gotovo so bile 🙂

Današnje popotovanje nas bo odpeljalo v dneve v tednu.  Že prejšnji teden smo raziskovali poimenovanja za dneve v tednu. Se jih spomnite? Sedaj zagotovo že znate to pesem na pamet… Zapoj ob posnetku in ponovi besedišče.

Če zelo dobro opazuješ zapis za vsak dan posebej, lahko opaziš eno posebnost. Tako je, v slovenščini jih pišemo z malo, v angleščini pa so zapisana z veliko začetnico.

Take your English notebook, write (napiši) DAYS OF THE WEEK (DNEVI V TEDNU) with a red pen na novo stran.

Take a blue pen in prepiši vse besede, eno pod drugo. Lično, pazi na y – sega pod črto!

Monday – ponedeljek (mandej)

Tuesday – torek (tjuzdej)

Wednesday – sreda (wenzdej)

Thursday – četrtek (THrsdej)

Friday – petek (frajdej)

Saturday – sobota (setrdej)

Sunday – nedelja (sandej)

Če dobro pogledaš, sem podčrtala v vsaki besedi tri črke. Katere so to?

Tako je, bravo – day. Vsaka beseda se končuje na -day (dej), kar pomeni tudi dan. Ni tako težko, kajne?

Za ponovitev besed klikni tukaj. Besede klikni in ponovi vsaj petkrat. Lahko tudi mešano, a glej, da ponoviš pravilno. Sedaj, ko obvladaš, reši to nalogo, ki je najlažja. Malce težja je tale, pa tudi ta ni prav težka. Po toliko vaje pa se lahko poskusiš še v tej.

Ti je uspelo, prepričana sem, da si bil-a nadvse uspešen/uspešna.

Naredite si prijeten teden, se beremo v Thursday! BYE!

Thursday, 9.4.2020

Konec tedna se bliža praznik, ki mu v angleščini pravimo EASTER(ist’r). Si ugotovil, kateri praznik je to? Vabim te, da si danes narediš nalogo po svoji želji. Predvajaj si pravljico Če bi bil velikonočni zajček – If I were an Easter bunny. Seveda je pravljica v angleščini, vendar ima zelo dobre ilustracije, ki ponazorijo dogajanje. Sem ter tja boš sigurno ujel besedo, ki jo poznaš! Predstavljaj si, kaj pravljica pripoveduje. Ko si jo ogledaš, premisli, katere besede ti povezuješ s praznikom velike noči. Samostojno naredi miselni vzorec EASTER. Napiši najljubše 4 besede, ki so povezane s tem praznikom, jih prevedi in/ali ilustriraj. Dajem ti namig, tukaj so angleške besede, ki jih ponavadi povezujemo z veliko nočjo (lista ti ni potrebno reševati). Besede predstavi nekomu doma in naloga je za ta teden končana.

HAPPY EASTER!

LIKOVNA UMETNOST: (Nalogo lahko opraviš katerikoli dan v tem tednu.)

RISANJE/SLIKANJE: PIRHI PRI NAS DOMA

BLIŽAJO SE VELIKONOČNI PRAZNIKI, ZATO JE TVOJA DANAŠNJA LIKOVNA NALOGA PRAKTIČNA. KO BOSTE V DNEH PRED VELIKO NOČJO DOMA BARVALI VELIKONOČNA JAJCA (PIRHE OZ. PISANICE), PRI TEM AKTIVNO SODELUJ. DELAJ V POLJUBNI TEHNIKI, KOT SE BOSTE DOMA ZMENILI. FOTOGRAFIJO IZDELKA POŠLJI UČITELJICI MARTINI NA ELEKTRONSKO POŠTO, OBJAVILI JIH BOMO NA SPLETNI STRANI ŠOLE.       martina.rakuscek@os-kobarid.si

 

GLASBENA UMETNOST 

SREDA, 8.4. IN PETEK, 10.4.: POSLUŠAMO GLASBO O POMLADI

CICINDON STR. 26,27

Posnetek: www.ucim.te> osnovna šola> 2. razred>glasbena umetnost<učbenik> adobe flash>dovoli CINCINDON2

Poslušaj glasbo na zvočnem posnetku, klikni na puščico v krogcu na strani 27.

Sreda: Poslušaj glasbo. Najprej samo poslušaj, ob drugem poslušanju pa postani baletka in se gibaj ob glasbi. Razmisli in ugotovi, kdaj je glasba počasna, kdaj hitra in kdaj glasna in tiha.

Petek: Ponovno poslušaj glasbo. Na strani 26 upodobi – nariši vzdušje pomladi; ptičke, ki gnezdijo in žgolijo, cvetlice, zelene travnike in hribe… Da bomo vedeli, da se vse prebuja uporabi živahne barve.

Glasbo je napisal italijanski skladatelj ANTONIO VIVALDI. Poslušali smo že njegovo glasbo o zimi.

Ob zaključku vsake ure poslušaj še katero pesmico po tvojem izboru.

 

ŠPORT

RAVNOTEŽNOSTNE NALOGE, VAJE ZA RAZVIJANJE RAVNOTEŽJA

NAVODILA ZA PONEDELJEK, SREDO IN ČETRTEK: VAJE ZA RAVNOTEŽJE

 

OTROŠKI PEVSKI ZBOR:

TOREK, 7.4. in četrtek, 9.4.: Na planincah luštno biti

Poslušaj pesem na spodnji povezavi, pripevaj in si besedilo skušaj zapomniti. Besedilo najdeš tudi v CINCINDONU na strani 40 ali spodaj na učnem listu.

Pastirica kravce pase: https://www.youtube.com/watch?v=fz0YLZikgy4

Besedilo: Na planincah luštno biti

(Skupno 1.006 obiskov, današnjih obiskov 1)