sof  

Za marsikaterega učenca je verjetno najtežja odločitev, s katero se sreča v osnovni šoli, pravzaprav povezana z odhodom iz nje – s poklicno usmeritvijo. Tudi letos se je nekaj učenk odločilo, da bi rade šolanje nadaljevale na srednjih šolah, kjer je vpis pogojen z uspešno opravljenimi preizkusi likovne nadarjenosti.

Ker je zgolj ena ura likovne vzgoje na teden v zadnjih štirih razredih bistveno premalo za resnejši pristop k likovni teoriji, tehnologiji praktičnega likovnega ustvarjanja in zgodovini likovne umetnosti, smo se z učenkami pri urah interesne dejavnosti dodatno pripravljale od oktobra pa vse do marca, ko poteka večina sprejemnih izpitov. Snov, ki jo sicer učenke poznajo že iz rednega predmeta,  smo dodatno utrjevale in poglabljale, kolikor nam je pač dopuščal čas: vadile so konstrukcijsko risanje vsakdanjih predmetov, utrjevale poznavanje mešanja barv, spregovorile pa smo tudi o povsem “neotipljivih” stvareh, kot npr. kako premagati tremo na sprejemnih izpitih.

Čeprav se za odhod na »umetniške« šole ponavadi odločajo učenci, ki niso ravno brez talenta za likovno ustvarjanje, pa kot njihova mentorica vedno nestrpno in tudi malce zaskrbljeno pričakujem rezultate izpitov. Letos so me učenke razveselile s samimi pozitivnimi rezultati: dve učenki sta uspešno opravili izpite za likovno smer na novogoriški gimnaziji, dve učenki na Srednji šoli za oblikovanje in fotografijo v Ljubljani, smer tehnik oblikovanja in fotografski tehnik, dve pa na Srednji šoli za kozmetiko, farmacijo in zdravstvo, smer zobotehnik.

Učenkam iskreno čestitam in sem skupaj z njimi ponosna na njihov uspeh!

Objavila: Petra Škrjanc, prof. lik. ped.

(Skupno 140 obiskov, današnjih obiskov 1)