Med sodobne načine vzgojno-izobraževalnega dela štejemo tudi medpredmetno poučevanje. Takšno poučevanje temelji na povezovanju med več predmetnimi področji. Na naši šoli smo ga uspešno izvedli v tednu med 14. in 18. oktobrom 2019. Teden smo poimenovali »TEDEN BREZ ŠOLSKE TORBE«.
Namen intenzivne izvedbe medpredmetnega povezovanja na vsebinah in izvedbi naravoslovnih, kulturnih, športnih in tehniških dnevov dejavnosti nam je odlično uspel. Kljub temu, da so učenci v šolo prihajali brez šolskih torb, ki so sinonim za učenje, je bilo v tem tednu učenja na pretek.
Z družboslovnimi, naravoslovnimi, tehničnimi, računalniškimi, športnimi in umetniško kulturnimi vsebinami ter vsebinami s področja varnosti v prometu, mobilnosti in okoljske ozaveščenosti smo ob lepem vremenu zapolnili naporen in zelo uspešen teden.

 

 

(Skupno 434 obiskov, današnjih obiskov 1)